Ποιοί πιστέυετε οτι έβαλαν της φωτιές;;;

ΔΕΙΤΕ

funny videos: wrestling videos:

Doodle

Για απ ευθείας επίσκεψη στο site μπορείτε να κάνετε clik στο banner: Doogle Gr Μια νέα ΕΛΛΗΝΙΚΗ μηχανή αναζήτησης , με την υποστήριξη της Google , γίνεται 'εργαλείο' ώστε να συντελέσει ο καθένας μας από λίγο στο να βελτιωθεί κάπως το μέλον μας... Η μηχανή λέγεται doogle (αντί για Google) , και το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η μαύρη οθόνη και τα γκρί γράμματα. Το μαύρο χρώμα οθόνης κυριαρχεί , και έχει αποδειχθεί ότι η ενέργεια που χρειάζεται μια οθόνη να απεικονιστεί σαν μαύρη είναι πολύ λιγότερη απο την ενέργεια που χρειάζεται η οθόνη για να απεικονισθεί σαν άσπρη (κλασσικό google). Στη διαπίστωση αυτή έφθασαν πολλές ερεύνες που θα βρείτε στο τμήμα "σχετικά" της doogle.gr Ολοι εμείς , το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι αντι για google.gr να χρησιμοποιούμε Doogle.gr. Μπορείτε να το θέσετε σαν 'home page' σας (υπάρχει σχετικό Link) , έτσι ώστε να μη χρειάζεται κάθε φορά να πληκτρολογείται την διεύθυνση. Επιπρόσθετα , το http://www.doogle.gr προσφέρει μια μοναδική δυνατότητα "αναζήτησης" σε πολλαπλά παράθυρα (Multi Doogle) , όπου μπορείτε να εκτελείτε ώς και 4 αναζητήσεις σε μία οθόνη. Φυσικά , πατώντας το σχετικό link των αποτελεσμάτων αναζήτησης , αυτά εμφανίζονται στο συγκεκριμένο παράθυρο της ίδιας οθόνης , χωρίς να χάνεται τα υπόλοιπα αποτελέσματα σας! Υιοθετήστε το Doogle , στηρίξτε την Ελληνική Προσπάθεια , και συμβάλετε σε ένα καλύτερο μέλλον. Για παρατηρήσεις , σχόλια , αλλά και προτάσεις , μπορεί ο καθένας σας να στείλει email στον διαχειριστή της ιστοσελλίδας mailto:webmaster@doogle.gr

Greek Wrestling Community promo

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2007

ΧεΧε

ΑΑΑΑΝΔΡΕΕΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ
Συγχαρητήρια για τον άνδρα που διαλέξατε. Αν ακολουθήσετε σωστά τις οδηγίες θα μπορέσετε να έχετε έναν άνδρα που να λειτουργεί για πολλά χρόνια.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Πριν χρησιμοποιείσετε τον νέο άνδρα πρέπει απαραίτητα να τον φορτίσετε. Συνδέστε τον με το τραπέζι για 3 ώρες δώστε του ένα πιάτο μουσακά με χωριάτικη και μια εφημερίδα και αφήστε τον για λίγες ώρες. Έτσι εξασφαλίζετε η ομαλή λειτουργία του. Μετά από αυτό τον ξαναφορτίζετε όποτε θέλετε.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Ο άνδρες είναι ευαίσθητοι γι’αυτό θέλουν προσεχτική μεταχείριση. Κυρίως τα μοντέλα του ποδοσφαιρόφιλου και κομπιουτεράκια. Μην τους ενοχλείτε.
Οι άνδρες είναι εύπιστοι. Πιστεύουν ότι είναι εξυπνότεροι απ’ όλους.
Τα μοντέλα με τρίχες και καράφλα αγαπούν το σεξ, ενώ μοντέλα με μούσι και γυαλιά μπορούν να χρησιμοποιηθούν για φιλοσοφικές συζητήσεις.
Το πιο σημαντικά μέρη του άνδρα είναι το στομάχι, το κέντρο του εγκεφάλου που ενημερώνεται και τα γεννητικά του όργανα. Αρκεί μόνο το ένα για να τραβήξει όλη του τη προσοχή.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Το προϊόν ανοίγει με τον πρωϊνό καφέ. Αν παρ’όλα αυτά δεν λειτουργήσει μπορούμε να του θέσουμε ερωτήσεις σχετικά με το ποδόσφαιρο ή την πολιτική κατάσταση.
Αν θέλουμε να λειτουργήσει καλά αρκεί να κουνάμε το κεφάλι μας με ενδιαφέρον όταν μιλάει και να του λέμε κολακευτικά λόγια για το θάρρος του και την εξυπνάδα του. Δείχνει ευγνωμοσύνη όταν του προσφέρουμε κρύα μπίρα και ζεστό φαγητό. Που και που να κοιμάστε μαζί του και να τον λέτε τίγρη.
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Ο άνδρας χρειάζεται συνεχώς συντήρηση διαφορετικά χαλάει εύκολα. Στείλτε τον σε γυμναστήριο και θαυμάστε τα μπράτσα του. Μην του αγοράζετε ρούχα έτσι κι αλλιώς δεν θα τα φορέσει.

FAQ

Ο άνδρας μου με αγνοεί- Πείτε του ότι συναντήσατε στο δρόμο τον παιδικό σας έρωτα.
Βλέπει πολύ τηλεόραση, ειδήσεις κλπ. – Κοιμηθείτε σε άλλο κρεβάτι σε 2-3 μέρες το αργότερο θα διορθωθεί.
Είναι βρωμιάρης ή βρίζει ή είναι βίαιος. Το πετάτε και παίρνετε άλλο μοντέλο. Το προϊόν δεν αναβαθμίζεται.



ΓΥΝΑΙΙΙΙΚΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ

Γυναικεία συζήτηση:

Γυναίκα1: "Ω Θεέ μου, έκοψες τα μαλλιά σου! Καλέ πώς σου πάνε; Θαύμα!"
Γυναίκα2: "Λες; Εγώ δεν ήμουν της ίδιας άποψης όταν τα είδα στον καθρέφτη. Θέλω να πω δεν τα βρίσκεις υπερβολικά κατσαρά;"
Γυναίκα1: "Φυσικά, όχι! Είναι τέλεια. Κι εγώ θα ήθελα να τα κόψω σε αυτό το στυλ αλλά είμαι πολύ στρογγυλοπρόσωπη και δε θα μου πηγαίνουν. Μάλλον είναι καλύτερα να τ'αφήσω ως έχουν".
Γυναίκα2: "Μιλάς σοβαρά; Εγώ το πρόσωπό σου το βρίσκω αξιολάτρευτο. Και θα μπορούσες χωρίς πρόβλημα να κάνεις μία από αυτές τις νεανικές κομμώσεις που είναι αυτή την εποχή της μόδας. Θα είσαι υπέροχη! Θα'θελα κι εγώ να το κάνω αλλά φοβάμαι ότι θα φαίνεται ο λαιμός μου".
Γυναίκα1: "Μα τι λες χρυσή μου; Εγώ πολύ θα ήθελα να έχω ένα λαιμό σαν τον δικό σου. Και τι δε θα'κανα για να κρύψω τις ωμοπλάτες μου".
Γυναίκα2: "Καλέ τρελάθηκες; Ξέρω κοπέλες που θα έδιναν ό,τι είχαν και δεν είχαν για ν'αποκτήσουν ωμοπλάτες σαν τις δικές σου. Κοίτα τι ωραία που σου πηγαίνουν όλα τα ρούχα; Κοίτα τα δικά μου χέρια πόσο κοντά είναι; Αν είχα κι εγώ λίγο μεγαλύτερες ωμοπλάτες θα μπορούσα να φοράω ό,τι ρούχο γουστάρω".
Γυναίκα1: "Αχ μη λες σαχλαμάρες και με κάνεις και γελάω! Αφού όλοι οι άνδρες πέφτουν στα πόδια σου! Αχ, πέρασε η ώρα κι έχω αργήσει, πρέπει να σ'αφήσω, τσάο!"
Γυναίκα2: "Γεια σου χρυσή μου!"

Ανδρική συζήτηση:

Ανδρας1: "Κουρεύτηκες;"
Ανδρας2: "Ναι"


Δεν υπάρχουν σχόλια: