Ποιοί πιστέυετε οτι έβαλαν της φωτιές;;;

ΔΕΙΤΕ

funny videos: wrestling videos:

Doodle

Για απ ευθείας επίσκεψη στο site μπορείτε να κάνετε clik στο banner: Doogle Gr Μια νέα ΕΛΛΗΝΙΚΗ μηχανή αναζήτησης , με την υποστήριξη της Google , γίνεται 'εργαλείο' ώστε να συντελέσει ο καθένας μας από λίγο στο να βελτιωθεί κάπως το μέλον μας... Η μηχανή λέγεται doogle (αντί για Google) , και το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η μαύρη οθόνη και τα γκρί γράμματα. Το μαύρο χρώμα οθόνης κυριαρχεί , και έχει αποδειχθεί ότι η ενέργεια που χρειάζεται μια οθόνη να απεικονιστεί σαν μαύρη είναι πολύ λιγότερη απο την ενέργεια που χρειάζεται η οθόνη για να απεικονισθεί σαν άσπρη (κλασσικό google). Στη διαπίστωση αυτή έφθασαν πολλές ερεύνες που θα βρείτε στο τμήμα "σχετικά" της doogle.gr Ολοι εμείς , το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι αντι για google.gr να χρησιμοποιούμε Doogle.gr. Μπορείτε να το θέσετε σαν 'home page' σας (υπάρχει σχετικό Link) , έτσι ώστε να μη χρειάζεται κάθε φορά να πληκτρολογείται την διεύθυνση. Επιπρόσθετα , το http://www.doogle.gr προσφέρει μια μοναδική δυνατότητα "αναζήτησης" σε πολλαπλά παράθυρα (Multi Doogle) , όπου μπορείτε να εκτελείτε ώς και 4 αναζητήσεις σε μία οθόνη. Φυσικά , πατώντας το σχετικό link των αποτελεσμάτων αναζήτησης , αυτά εμφανίζονται στο συγκεκριμένο παράθυρο της ίδιας οθόνης , χωρίς να χάνεται τα υπόλοιπα αποτελέσματα σας! Υιοθετήστε το Doogle , στηρίξτε την Ελληνική Προσπάθεια , και συμβάλετε σε ένα καλύτερο μέλλον. Για παρατηρήσεις , σχόλια , αλλά και προτάσεις , μπορεί ο καθένας σας να στείλει email στον διαχειριστή της ιστοσελλίδας mailto:webmaster@doogle.gr

Greek Wrestling Community promo

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2007

Αποτυχημένα Φλερτ (part II)

Αποτυχημένα Φλερτ (part II)
Από την σκοπιά της κοπέλας


Αυτή τη φορά, θα δείξω στις κοπέλες, πως να στέλνουν αυτούς που τις κάνουν καμάκι. Υπάρχουν παρόμοιες βλακείες στο Internet, οπότε έπρεπε να σκεφτώ δικές μου. Τέλος πάντων, όπου (Α) είναι η ατάκα του άντρα και όπου (Κ) της κοπέλας.

Α : Γεια, τι κάνεις ?
Κ : Κρατάω την αναπνοή μου, επειδή βρομάει η δική σου

Α : Γνωριζόμαστε από κάπου ?
Κ : Όταν θυμηθείς, έλα να μου πεις

Α : Έχεις πολύ ωραία μάτια
Κ : Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για σένα...
Κ : Το αληθινό ή το γυάλινο ?

Α : Θα μου χαρίσεις το ονοματάκι σου ?
Κ : Μπα.. αν θες στο πουλάω όμως..

Α : Μωρό μου, αν ήσουν ένα λουλούδι, θα σε έκοβα.
Κ : Αν ήμουν άντρας θα σε έδερνα
Κ : Αν ήμουν γυναίκα θα κολακευόμουν

Α : Δεν ήξερα ότι οι άγγελοι μπορούν να πετάξουν τόσο χαμηλά.
Κ : Κοίτα τώρα πως εξαφανίζονται όταν σε βλέπουν !

Α : Μήπως έχεις έναν χάρτη; Μόλις χάθηκα μέσα στα μάτια σου.
Κ : Γι' αυτό τα βλέπω θολά ?

Α : Κάποιος να ειδοποιήσει τον Θεό επειδή του έφυγε ένας άγγελος.
Κ : Και κάποιος την αστυνομία !

Α : Είσαι τόσο όμορφη κάθε μέρα ή κάνεις εξάσκηση;
Κ : Παίρνω κορτιζόνες. Θες να δεις τις τρίχες μου στο στήθος ?

Α : Που βρισκόσουν εσύ όλη μου την ζωή;
Κ : Εκεί που θα βρίσκομαι και την υπόλοιπη .. μακριά σου !

Α : Οι φακοί μου σκοτεινιάζουν μπρος στην λάμψη της ομορφιάς σου.
Κ : Φόρα γυαλιά καλύτερα

Α : Είμαι νεκρός; Είσαι άγγελος; Eίμαι στον Παράδεισο;
Κ : Αν οι τραβεστί πάνε στον παράδεισο, τότε ναι.

Α : Έχεις κουραστεί καθόλου; Επειδή έτρεχες διαρκώς μέσα στην σκέψη μου.
Κ : Πού ?
Κ : Μπα ρε φίλε ...

Α : Θες να μου δώσεις το τηλέφωνό σου ?
Κ : Και εγώ μετά τι θα έχω ?

Α : Θες να σου δώσω το τηλέφωνό μου ?
Κ : Η μαμά μου δεν με αφήνει να παίρνω πράγματα από άγνωστους.

Α : Έχεις πολύ όμορφα μαλλιά
Κ : Μπορώ να σου δείξω από που τα αγόρασα

Α : Όταν σε είδα, ένιωσα την ανάγκη να έρθω να σου μιλήσω
Κ : Και εγώ την ανάγκη να τρέξω μακριά

Α : Μαρία ?
Κ : Δέσποινα ?

Α : Μου αρέσεις πολύ
Κ : Στ' @@ μου

Α : Θες να πάμε για καφέ ?
Κ : Όχι. Δεν μπορώ να κερατώσω την κοπέλα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: